MÅNDAG

Måndag och det betyder början på en ny vecka. Dessutom en kort vecka, Yay! Ledig torsdag och fredag. Känns skönt att få vara lite långledig men samtidigt så kom denna kortvecka något olägligt med tanke på hur tokmycket vi fortfarande har att göra på jobbet. men det är ju iaf roligt trots allt.


Idag på jobbet har jag inventerat lite bland rekvesitan och kläderna till teatern. Ju mer grejer vi samlar på oss desto roligare, då blir även barnen ännu mer intresserade. För att inte nämna några namn här på mina barn på jobbet så kallar jag just denna tjej för fröken E. Det första fröken E sa i morse när hon klev innanför dörren var... "Idag är det bara 10 dagar kvar tills teaterpremiären" Sån jäkla söt unge som till och med håller räkning. Jag det ska bli så himla skoj och se barnen nästa torsdag när de spelar upp deras föreställningar först för förskolan och sedan även för deras familjen. Ska bli såååå kul. Vi har två datorer på avdelningen för att barnen ska kunna spela lite spel men i den ena har vi även nu kopplat in nätverket för att vi ska kunna göra lite jobb sittandes kvar på avdelningen så man slpper springa iväg till planeringsrummet. På så sätt kan man fortfarande ha ett öga på kidsen. Men iaf så hade min kollega fått ett mail med ett klipp från en barngrupp som sjöng och dansa och hon tyckte det var så bra så hon visade det för fröken E en kväll när det nästan bara var hon kvar. Och hon kände ju såklart igen dom och kunde sjunga med. Så nu har alla våra ungar verkligen fåt dille på youtube! Det spelas musik på den datan för jämna nu i stort sett. Så nu sitter dom på youtube och klickar sig runt och hittar roliga saker. Så nu sitter skiten fast i min gärna oxå!!!



Här kommer klippen. Den första är den som spelas mest och även sjungs mest av kidsen när den INTE spelas på datan.



Och även den här!!!




Fast dom är så duktiga dom här barnen. Och jag både ryser och grinar när jag ser barn sjunga, uppträda och dansa. Jag tycker dom är så fantstiskt duktiga så därför kund inte jag låta bli att visa kidsen min absoluta favvotjej hehe. Dessutom är hon lika gamla som våra barn så jag tänkte det kunde vara kul för dom och se ....






Hon är bara så jävla söt!!! Guud vad söt hon är och så bra!!! Tänk att jag verkligen gråter av glädje varje gång jag ser henne!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja hon den där flickan i slutet är GRYM!!!!

2010-05-11 @ 18:44:07
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0