JAG ÄR TRÖTT!!!

Jag har ju gått upp för tidigt idag!!!

 
Hur efterbliven får man va?  


Jag kunde ha sovit en halvtimme till eller kankse till och med tre kvart. Kankse om jag hade gjoirde hade jag kankse inte varit så jävla trött och seg. Jag satte på alarmet på klockradion igår kväll när jag gick och la mig men tänkte inte på att det var inställt på att väckning när jag började sju igår och idag börjar jag en halvtimme senare. Vilket betyder att jag gick upp för tidigt. Jag hade nog igår tänkt att jag skulle ta en ganska lång promenad med Alva i morse men när klockan ringde orkade jag veerkligen inte så jag låg och drog mig. Lääääänge. Ändå känns det som att jag gick upp för tidigt. för klockan kvart över sex var jag färdig och hade bara hundpromenaden kvar. När jag inte går långt med henne på morgonen brukar jag gå ut kvart i sju ungefär och sen åker jag till jobbet kvart över sju. Men som sagt jag hade gått upp för tidigt och hade kunat sova lite till men jag passade iställlet på att gå en längre morgonpromenad. Skönt var ju det för trots att det är mullet så var det faktikst himla vasrmt och skönt ute.    







Dessutom hann jag även betala en faktura nu som jag kom på skulle ha varit inbetald igår. Man får faktiskt saker och ting gjort när man går upp tidigt. hehe


TooDiiLoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0