IDAG MÅR JAG BLÄÄÄÄ

Jag gillar sommarn men det får inte vara för varmt och ska det vara värme så ska det vara riktig värme. Inte som idag.... DEt har varit kvavt och kvalmigt! usch vad jag tycker det är äckligt och så får jag alltid sån förbaskad huvudvärk av det. Hade jag velat leva i sånt här väder hade jag väl bosatt mig i djungeln eller något annat klibbigt ställe. Bläää

Sov inge vidare i natt, gick ju upp för tidigt och nu världens huvudvärk. Bara för att klaga lite till!


Hade tänkt träna och greja lite idag men nej jag skyller på vädret. Vädret gör att jag inte mår bra så jag måste vila.

I övrigt har jag inte så mycket att tillaga just nu..... ska drick kaffe och softa lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0