HALLEN!!!

Nu kommer dessa efterlängtade FÖRE OCH EFTER BILDER från min hall.

Jag har tapetserat om i hallen och även målat om byrån som jag har i hallen.

Tyckte min tapet i hallen var totalt gräsligt, det var mörkt och allmänt tråkigt i min hall så jag fick för mig att jag skulle ljusa upp den lite.

Jag började med att måla byrån så den blev ljus och fräsch:



Orginalfärg: Trä med mässing handtag       
Nu: Vit med silverhandtag,
även ny korgoch duk ovanpå



Orginal tapet och den nya tapeten



Från vardagsrummet                            Från ytterdörren



I hallen                                         Från toan


Ganska tråkigt va???


men så här ser det ut NU!!!!







 

(miniatyrer= klicka på för att se större)



VISST BLEV DET RIKTIGT SNYGGT!


JAG ÄR IAF MYCKET NÖJD, JAG TYCKER DET ÄR RENT UT SAGT SKITSNYGGT.


HELNÖJD OCH JAG STORTRIVS!


Säg gärna vad du tycker och önsska fler bilder går det självklart att ordna.

 


TooDiiLoo


Kommentarer
Postat av: Fia

JAAA det blev ju riktigt snyggt ju! VERKLIGEN!!!:)

2010-05-05 @ 21:27:35
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: jasmina

men gud sådana underbara tapeter! :D

2010-05-06 @ 19:34:43
Postat av: Diana

vad ljust och fint det blev :)

2010-05-06 @ 23:39:35
Postat av: Patric

hmhmhm om inte jag minns fel, så var det jag som tapetsera :P

2010-05-07 @ 21:12:03
Postat av: Josefin

Ja men det har jag ju både nämt och tackat för i ett tidigare inlägg! Så du har all cread for that! :)

2010-05-07 @ 21:39:16
URL: http://josefinheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0