GODMORGON!

Måndag idag! Ny dag, ny vecka och dessutom första måndagen i maj så även ny månad. Känns sådär lagom bra men tanke på hur tokstressad jag känner mig angånde jobbet. Men det blir nog bra med allt ändå men jag är nog även något nervös för allt som ska ske. Har ju välförtjänt semester sen att att pusta ut på.


Idag har jag sov morgon, börjar klockan nio. Var upp klockan sju och har både gott en långpromanad med dogsen och ätit frukost. nu ska jag bara göra det här sen ska jag klä mig och göra mig i ordning för att cykla till jobbet.

Riktigt härligt väder är det idag oxå


Det är tjejgruppen idag så jag måste skynda mig hem sen när jag slutar tok sent för att hämta hundarna och traska tillbka till nästan samma ställe. Ska bli kul. Men Josefin!!! Glöm inte kameran!!!



ses ikväll!



TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0