GODMORGON *gäsp*

Hur fan kan man vara så jädra trött hela tiden för???
Usch och fy och bläää för mornar! Jag har verkligen så svårt att ta mig upp, jag är så himla trött på morgon och vill bara sova mera. och det spelar ingen soll att jag går och lägger mig klockan nio eller kolockan elva på kvällen jag är lika förbannat trött varje morgon iaf. Hur ska jag kunna förändra och mina morgon runtiner? jag orkar ju inte gå upp i tid och det blir det inget av de nya morgon rutinerna. jag har ju tänkt att jag ska ta en 40 minuters promenad med dogsen på morgon men med att fixa sig själv, ta promenaden, klä sig, utfodra zooet så måste jag ju gå upp toktidigt. och om jag måste gå upp tok tidigt så måste jag ju oxå gå och lägga mig tidigt. Vem vill lägga sig sju på kvällen? nej då försvinner ju hela fritiden..... jag vill ju verkligen ta en långpromenad på morgoene för vårmornar är ju så härliga och det kände jag förut när jag var ute men då bara han ta en sväng på knappt en kvart.... det var så synd att jag inte hann ta en långins..... suck.....


nej jag är fruktansvärt irreterad på mig själv! jag fattar verkligen inte hur jag ska göra, vad jag ska göra för att inte alltid vara så fruktansvärt trött varje satans morgon!!! Nåt måste göras men vad fan då?



Idag iaf så ser dagordningen ut så här:

jobba 7.30-16

ta en långpromenadefter jobbet med dogsen på minst en timme

städa och gå med sopor

Jag lovar att fixa in för och efterbilder på hallen IDAG!





Sen var hela den dagen oxå slut....


Förresten har jag nångång nämt att jag VILL HA FLERA TIMMAR PÅ DYGNET!!!!!!


TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0