GODMORGON...

Tog ovanligt lång sovmorgon idasg, jag som precis har börjat kunna gå upp tidigare när jag är ledig för att få ut mer av dagen men idag sov jag ända till halv tio och har bara segat sen dess.... tittat lite på tv och käkat frukost oxå förstårs.


Idag skulle jag ha gått till farmor och hämtat Abbe men hon ringde förut och sa att hon tyckte synd om mig som skulle behöva gå fram och tillbaka så långt i spöregent. Ja, det känns ju inte särskillt lockande sa jag. Så hon kommer och släpper av honom här istället sen innan hon åker iväg. Just nu är det uppehåll i vädret så jag hoppas att det håller sig så resten av dan så vi kan bege oss ut och gå på Ekens sen.


Ska ta och greja lite med min hemsida jag driver om min hobby.
Jag hålller på och ger den en total makeover.



Hörs sen


TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0