FUNDERINGAR....

Ibland kommer man på sig själv att man har rätt roliga funderingar för sig och óaftas så har man ingen anning om hur man hamnade i dom tankarna. Jag funderade lite igår, inte för att det var särskillt roligt men ändå.

Igår kväll när jag hade gott och lagt mig låg jag en stund i sängen och tänkte och funderade lite. Det började så här:

##Hhhhmm, jaha då är det jag som har fredagsfikat den här veckan. Vad ska jag göra då? Ska ta och baka något gott på torsdag eftersom jag slutar tidigt men vad jag bjuda på då. hhhhmmm Camilla sa ju att hon var alldeöes särskillt sugen på muffis just nu. Dumle muffins till och med. Kanks ska man ta och gör muffins. Jo men jag tar och gör muffis det har jag aldrig gjort till jobbet tidiagre, jo men jag muffis. Jag ska nog faktiskt göra dumlemuffis. Jo men det gör jag för det vet mamma har ett bra gott dumlemuffinsrecept, ja dom ska jag göra. Undrar om jag har några formar? Det måste jag kolla innan jag handlar på torsdag efter jobbet. och så dumlekolor såklart, dumle får jag inte glömma. Man kankse inte bara skulle ta orginaldumle, man knakse även skulle köpa dom där smaksatta dumle så får folk en smaköverraskning. Eller kankse inte. vad finns det för smaker föresten? kola? Äpple! och lakrits. JA MEN FÖR TUSEN DET FINNS JU LAKRISDUMLE! Det är ju min favorit. varför köper jag aldrig det längre? nej men gud jag kommer inte ens ihåg när jag köpte det sist!!! Min påse med lösviktsgodis brukar dominera av lila dumlekolor. Hur kan jag glömma att plocka såna? Jag älskar ju dom! Mina bästa! Hhhmm när köpte jag lösvikt sist??? Nån gån straxt efter påsk? ja det var det nog men ne do hade jag inga lakritsdumle. Innan påsk? Till påsk, men inga då heller... Men innan det då? Nej då var det så himla länge sen jag köpte godis efter som jag fastade. Nej jag kan verkligen inte komma ihåg när jag köpte det sist. Finns dom kankse inte längre? Nej visst ja! Coop forum där jag handlar mest har ju bytt lösviktsgodis leverantör för ett tag sen!!! Dom har ju inte cloetta längre utan godis prinsen eller nåt, vilket är helt värdelöst för jag skanade nåt mer kommer jag ihåg när jag plocka medans de höll på och byta. Hhhmm undrar om det var mina lakritsdumle som försvann då? nej fan det här måpste vi kolla upp. Ska se om det verkligen är så att de inte finns på Coop längre... kankse dom har på maxi? aja nåväl, ska baka dumlemuffins iaf........ ´ZZZZzzzzzzzzzzz##




Detta ska undersökas imorn!

tooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0