FREDAG WIIIIEEE

Det är fredag och nu är jag äntligen hemma. Vilket farande och flängande det blev efter jobbet. Åkte först med mamma till vetrinären i oxelösund för att kolla upp Alvas klåda. Det gick bra, trodde det skulle bli svindyrt men det var inte så farligt men det lämna iaf efter sig ett ganksa stort hål i plånboken på 700 kr. Sen in en snabbis på systemet, sen åkte vi tillbaka till Nyköping och stannade på blomsterlandet för att mamma skulle hämta ett träd som hon beställt sen åkte vi vidare till jesper för att dumpa av några saker och sedan åkte vi till maxi för att handla lite och sen tillbaka till jobbet för att hämta min cykel och sen hem.... Nu andas jag ut, ska ta vara på att det är fredag och inte göra ett skit mer ikväll och definitivt inte stressa eller nåt sånt.


Så nu är det fredag!!!


Slängde ihop en pizza på en gång när jag kom hem. Min kära mamma hade varit så snäll och köpt sån där pizzakit med både färdig deg och tomatsås. Det var något extrapris någonstans så då köpte hon det till mig för hon vet att jag brukar köpa sån ibland. Snällt va? men då var jag ju tvungen att köpa lita pizzapålägg så jag kunde gör den i helgen eftersom jag ändå inte hade några speciella matplaner så därfäör följde jag med till affären oxå. Så det blev som sagt lite farande och flängande i eftermiddga.....



Men nu är det fredag!!!!! YAY


Ska nog ta att hoppa i något mer bekvämt och mysigare sen sätta mig i soffan och njuta av min goda pizza och se på tramsigt på tvn heheh. Sen får det nog bli en kopp kaffe till Så ska det  låta. och kankse till och med en muffis som blev över från jobbet. heheh



TooDiiloo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0