EN UNDERBAR DAG?

Tänk att det finns såna härligt underbara dagar..... Dagar som egentligen knkanse inte är så specilla utan det är bara en liten liten händelse eller något som bara liksom gör hela dagen. Det jag vill komma fram till är att jag har haft en fantastiskt bra dag på jobbet utan egentligen ha gjort nåt speciellt.

Så jag måste säga att jag har fasen ett sånt underbart jobb! Vilken uppskattning man får och vilken skillnad man gör för dessa människor och familjer. De uppskattar verkligen vårt arbete, allt vi gör och vilka positiva gensvar och komplimanger vi får. Asså jag kan inte ens riktigt beskriva hur det är. helt underbart är det iaf.

Idag har jag haft ett helt fantastiskt avslutningssamtal och ett fantastiskt överskolningssamtal. Det känns kanon att alla är så trygga, glada och nöjda. Toppen. Det ända sorliga är ju att mina små skitungar har blivt 6 år nu och ska börja i skolan... Dom riktiga tårarna kommer komma sen när även överskolningssamtalen är över och vi är inne på sommarlovet.... och sen efter sommmarn börjar en ny tid.

Nu tänkte jag ta och äta lite, inge vidare lunch idag! Så jag käkar gott hemma istället eftersom jag sluta tidigt. Sen är det dags för stora bakardagen. Ska baka tre grejer som jag ska ha med mig till Therese på lördag då vi ska fira genom att bl.a dricka champange! vad ska vi fira?? Jo vi ska stor fira när Sverige kommer sist i ESC!!!! Varför kommer Sverige sist??? Jo för att vi har gickat en sån urdålig skitlåt med en helt värdelös sångerska om man nu ens kan kalla henne det! usch vad dåligt! men det firar vi hehehehe


TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0