BATTERIER??!!

Hur kan det komma sig att när man väl ska ha kameran till något alldeles speciellt så är ALLTID  batteriet slut??

Jag har bakat den absolut godaste glsstårtan idag. Det kanska låter konstigt men det är även vacker. Framför allt när man gör den. Jag vet inte riktigt vad det är men det ser verkligen vackert ut när man gör den. Den är ju i flera olika lager i olika färger och när man häller allt i formen ser det så underbart vackert och gott ut. Jag hade verkligen velat dokumentera med bilder när jag gjorde den men såklart så var ju kameran stendöd. Jag får ta kort på den när vi ska äta den men faktiskt så är den vackarar när man gör den än när den är färdig hehehehe. Hur nu det kan komma sig.

Hoppas den blir fin när ganeringen kommer på.

Det är verkligen mitt favvorecept jag vet inte om jag vill avslöja min underbara glasstårta här.... Jo jag har ju gjort en kategori för recept så det är ju klart att jag måste dela med mig av den. Men det gör jag inte förens efter lördag när den är ganerad och uppskuren!! Så håll till godo!


(Jossan: Glömm inte att komma ihåg att inte glömma att sätta kameran på laddning)

TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0