ÄR DET LÖRDAG IDAG?

Nej det är inte lördag idag, men visst känns det som det, lika mycket som det kändes som att det var fredag igår. Men så äör det ju inte, det är ju torsdag idag. Och inte vilken torsdag som helst uten det är kristi himmelsfärd...


och vad är detr för jävla väder denna kristihim?? Det spöregnar ute!!! Egentligen gör det inte mig så speciellt mycket eftersom jag är hemma och städar och röjar men ändå... Dessutom har jag en liten tös på fyra ben som måste göra sina behov utomhus. Känns ju sådär att ha hund idag måste jag säga och jag tycker synd om henne, hon kommer ju flyta iväg ju.... Hoppas det hinner bli något bättre inom en halvtimme för då måste jag nog gå ut med henne....




Första bilden som kom uppp när jag sökte på kristi himmelsfärd på google

Nej men man kankse ska ta och fortsätta. Måste ju se lite färacht ut här då jag får besök på lördag. För imorn ska jag även ha Abbe här (Alvas bror, farmors hund) och då har jag bestämt att vi ska ta en långpromenad på Ekens och sedan släppa dom lösa i hagen så tonårsgrabben får sträck ut sig och springa av sig riktigt ordentligt så han blir trött. Han behöver komma ut i skogen och springa järnet. Så bannemej om det inte är bättre väder imorn!!! Det måste inte var varmt och soligt direkt, jag tar vilket väder som helst bara det inte regnar.... inte snöarheller för den delen.


TooDiiLoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0