ALLVARLIGT!!!??

Nu måste jag sluta sitta här framför datorn!!! jag skulle städa och greja och dona idag men det enda gjort är att sitta här och shoppa!!!! Och shoppa som är det sista jag ska göra för det gör jag just nu alldels för mycket. Men idag var det ju iaf növändiga saker jag besällt. Vård produkter till mig och dogsen. Och man måste ju vårda sig själv och sina älskade eller hur?



Från Häromi:


Lila retriverkoppel till Alva            Ett brunt till Tuffsan    lila bajspåsar     rosa bajspåsar



"No more tears"
Rengöring av tårfläckar under ögat på vita hunda
"Tearstick white"
Täckstift för tårfläckar på vita hundar




Från foderbilen:


     

Kattsand                   "Liver treats"                            Klicker




Från Apoteket:





Aco Spotless Face Wash, Aco Daily Toner, Aco faceScrubcreme, Aco sun kissed facecrem, Aco Daily moisturiser, Aco skin body scrub, Aco intimtvål, skrubhandskar och en fotfil



Ja, så var det med det. det var denna månadens shopping! Guud så kul det är sen när allt kommer och man får öppna paket och testa sina nya produkter. testade för ett tag sen en ny ansiktsvårdsserie men den var jag inte alls nöjd med så nu testar jag igen ACO från apoteket som jag har använt mig av förr. Jag tror jag tyckte det var bra och kommer inte ihåg varför jag sluta. Hhmm? Nåväl, som sagt, vad kul det blir sen när allt kommer då ska jag tvätta fejjan och bege mig ut på ett tränings pass med Alva. hahaha


TooDiiLoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0