AJ AJ AJ

Har så jävla ont i fötterna! I hälarna framför allt. För jag har fan världens jävla skoskav!!! ja och det är ju inget ovanligtför det får jag ju fan alltid!!!

Jag hade nya skor idag, har haft dom en gång tidigare och fick även då skoskav men jag tänkte jag måste ju gå in dom så det släpper och då tyckte jag att det passar bra att ha dom till jobbet eftersom jag cyklar så då blir det ju inte så mycket att gå. Så brukar jag göra, att ha nya skor till jobbet när jag ändå cyklar, det brukar vara bra att börja så.

Men idag på rasten då det var varmt väder och vi var uppe i varv så både jag och carin tyckte det skulle va skönt med en lite promenad till affären för att köpa en smarrig glass. Så vi gjorde det och jag kom inte nes fram till affärens förens jag kände att det börja skava...... värsting blåserna fick jag och ont gör det även utan skor. Jag fick åka hem innetåfflorna. Jag hade tänkt ta ett skönt fotbad ikväll men det lär väl svidda illa på blåsorna....

Usch och fy och bläääää för skoskav!!!!!


 


Fräscht va????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0