UTFLYKT SÖNDAG 31/1-10

Jaha, då var man upp med tuppen idag då. Vi ska ut på en härlig vinter utflykt i skogen. Än så länge så är det 14 minus ute buurrrr. Men jag hoppas att temperaturen sjunker något sen när solen kommer fram ordentligt.

Jag och min hund ska träffa Jasmina och hennes hundar, sen ska vi möta Thereses och hennes hundar sen beger vi oss till skogs. Där går vi en runda och stannar sen på grilllplatsen för att grilla korv, marschmellows och hajk bananer. Det kommer bli super mysigt. Hoppas alla hundar funkar ihop bara. mina och Thereses hundar har ju aldrig tidigare träffat Jasminas. Så jag hoppas det går bra och det gör det nog. Det är jag rätt säker på.

Nu måste jag dricka lite kaffe och käka lite ffrukost sen ska matsäcken packas och alla kläder ska på så det är bästa jag skyndar mig nu..

Glöm inte kameran!!!!!! måste ta så många härliga bilder jag kan på alla.


See u later / puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0