Senaste fynden...

Så sa jag även till min kära vän Hanna "vad fan ska jag skriva om, finns ju inget" 

-" Har du inte gjort någt roligt shoppingfynd på nätet kankse?"

Då svarade jag att det var omöjligt eftersom jag är pank, pank och åter pank. Men då ljög jag. Eller ja att jag är pank är ju sant men ett litet inköp gjorde jag faktiskt förra veckan...

Jag har länge velat ha något roligt äventyrs-spel till playstationet. Just nu har jag bara typ "sällskapsspel" som tex singstar och buzz. Inte så kul och spela ensam direkt. Så jag vill ha något roligt, där man hoppar och skuttar och aktar sig för saker, räddar någon och samlar prylar men jag vet vad!! Så jag surfade en sväng på tradera och kolla lite spel fast jag är ju inte särskilt erfaren så jag visste ju inte ens vad jag egentligen letade efter. Min nivå angående spel är inte särskillt hög så jag letade bland barnspelen, tänkte där borde det finnas nåt lite enklare, roligt spel...

Detta blev inköpsresultatet som damp ner i brevlådan igår:

                                                       

Hajar som hajar: Ett barnspel! Ja det blir bra! Jo men tjena!! helt jäkla värdelöst! Först tar det en hel jävla kväll att fatta vad man ska göra och dessutom är hela skiten på engelska. Visst är man bra på engelska men när man ska lära sig ett spel vill jag att allt skit ska stå klart och tydligt på ren svenska annars blir jag bara irriterad och tålamod är ju inte bästisen direkt. Sen vid en del av spelet gav jag helt totaly upp!! Fick ju tok-ont i tummen och det var helt omöjligt och gick sjukt fort. Gjorde flera flera gånger men misslyckades gång, på gång. Hur fan kan kidsen klara av det där??


Pirates of the caribbean: Tänkte det kunde va trevligt att spela lite med härliga Jack Sparrow. Detta spel var betydligt roligare och något enklare att förstå, även detta på engelska. Det var i stort sett bara att vifta lite med svärdet medans man sprang framåt typ hehehe. har lirat lite idag men har nu gett upp även detta.... redan!!! Har kommit till nivå 3 då man är "will turner" Där går det ut på att stå på en flotte som flyter snabbt genom en flod/fors samtidigt som man ska slåss mot miljontals med fula gubbar som hoppar på hela tiden en efter en, samtigt som "Jack Sparrow" sitter fast i flottan med nederdelen under vattnet och skriker spydiga saker som: "Jag skulle ha gjort det där bättre själv" eller "Om det inte vore för att jag satt fast här skulle jag gära hjälpa till" Som om det hjälper mig??!! Dessutom fastnar den där jävla flottan ibland och då ska man även stå och hoppa som en tok och försöka få loss den samtidigt som man undviker att bli dödad samtigt som man ska slå ner allla banditer, oj oj oj vilket jäkla göra! Skitsvårt ju! Har gjort den nivån flera gånger men jag fixar det inte, får ont i lilla tummen oxå ju. Får se om jag kan ta itu med det i framtiden...

Är inte riktigt nöjd med mina spel.... fast det är nog bara jag som är dålig ovh trög.... Men det är ändå inte riktgt vad jag söker, hmmm, skulle vilja ha nåt i stil med Ray-man eller nåt, aja  jag vet inte... får väl se hur det går....

NU blir det slappich i soffan. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0