Nu är det fredagsmys....

Jag är banne mig sjukt trött och sliten idag med. Slutade ganska tidigt idag  men vad hjälpte det? Var iväg till affären med Therese för att handla till söndag.... (Det vi skulle göra imorn, lördag är flyttat till söndag) Det tog ju sin lilla tid så jag var inte hemma förens tjugo över fem.... Skulle ju städa köket nu me jag orkar verkligen inte, röjde lite grann snabbt så jag iaf kan fixa käk sen. Men jag tänkte, jag har ju hela dagen på mig imorn så jag tar och städar och donar då istället... För något särskillt spännande lär ju inte händ imorn iaf så....

Ne, nu blir det fredagsmys. Ska se ad vi kan trolla fram för käk sen ska jag krypa ner i soffan och spela lite tv-spel och sen blir det let's dance och jordnötsringar.
Med andra ord jag ska inte göra ett dugg vettigt resten av kvällen utan bara passa på o slapppa ordentligt....

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0