LÖRDAG 30/1-10

Jaha, vad ska vi göra idag då?? Det är lördag så man borde hitta på något roligt.... Hhmmm, nej. Ska städa och röja lite idag. Har haft en seg vecka vilket vanligtvis brukar leda till lite oreda hemma så städning får det bli idag... Känns i och för lite tråkigt med tanke på vädert. Det är kallt, härligt soligt och den nya, fina, vita snön glimmar. Helt underbart väder för att vara ute men det är lika bra och vila upp sig idag istället för imorngon förmiddag blir det värsta friliuftsdagen. Ska vara lika fint väder imorn så det kommer sitta fint till våran lilla utflykt imorn. :-)

Under dagen är det även kontorsarbete och datorkunskap som gäller. Får vi icke glömma!! Det ska betals en himla massa räkningar (Jippi!!) och om det blir några pengar över blir det lite shopping på nätet. Sen ska det fixas och grejas på hemsidan, har inte pysslat om den på riktigt riktigt länge, vilket är skandal så den måste uppdateras lite. Till slut blir det lite rensning och sortering bland alla bilder på datorn.

Så nu kom jag precis på vad jag ska göra ikväll.... SPA-tretment!!! Mmm pyssla om mig själv med lite home-spa  för det är jag fan värd!!!


TooDiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0