Kramp i tummarna!

När man börjar få kramp i tummarna är det kanske ett tecken på att det är dags att sluta spela. Har klarat level 4. Men det är nog dags för en paus nu. Dessutom blir ju inte spelat lättare direkt så det ör lika bra och sluta när det går bra. 

                              

Ska sätta igång med att laga lite käk nu. Måste hinna med det innan jag drar iväg sen. Får se va min kära kyl och frys har att erbjuda. Att bero på frys så blev jag just påmind om att jag måste fan köpa en ny micro snart.Micron pajade ju innan jul. Eftersom man inte kan snabb-tina något så måste man tänka ut i god tid vad man ska äta....

Får ser vad det kan tänkas bli.....

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0