Ja hur var det nu då..... med bloggandet alltså??

Nu är det så att jag har fått lite kretik från min kära bloggande vän Hanna att jag är "väldigt" duktig på att skriva i min blogg.... eller INTE! Som ni ser så är jag inte så duktig men det beror mest på att jag har inte tillräckligt intressant liv för att skriva om det. Och vem vill läsa min blogg? Vem gör det? (förutom min trogna vän hanna ;-))Och hur vet jag att nbågon faktiskt läser? Vad är det för menning med att skriva om det ändå inte är någon som läser? ´För vems skull skriver jag? Min eller? 

Oj, oj vad optimistiskt det där lätt. Verkligen positivt! Men jag tänkte ändå att det skulle vara värt ett försök til....

So here we go!

Vad för intressant har vi gjort idag då?  Jo jag gick hem tidigare från jobbet idag, innan lunch. Mådde pyton.... Så ruskigt trött att jag kände mig svimfärdig, ont i knoppen, nackspärr och sån grym träningsverk.... Kan knappt röra mig. känner mig som en jävla kärring på 80 bast, det enda som fattas är rullatorn ju. Men allvarligt? Hur jäkla vek får man va? Är man så klen att man inte orkar vara kvar på jobbet efter måndagens äventyr?? Patetiskt är det ju nästan, pinsamt nästan ju. Det härliga lilla äventyret fick mig iaf att inse att jag borde nog börja med styrketräning eller kankse brottning eller nåt.;-) Så kankse man slipper träningsvärk i fortsättningen fast och andra sidan kan man ju lika gärna fortsätta med äventyret för det är ju tok-mycket roligare. Kan inte förstå hur nåt så oerhört roligt ena dagen kan resultera i smärtande konsekvenser dagen efter....  Nej fan det måste åtgärdas, Någon frivillig som joinar med med styrketräning eller brottnig? hehehehe

Nåja, fick jag någon vila då när jag kom hem igen? No, no, no, big fat no!!! Grannjävlarna ovanför mig håller på och får nya golv lagda i hela lägenheten så det har varit ett himla liv här. Oerhört störande och irriterande måste jag säga så eftersom jag ej fick vila så bestämde jag mig för att stanna hemma även imorn oxå, lika bra det.

Nu blir det slappich i soffan! see ya!


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag kommer läsa din blogg :)

2010-02-02 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0