Hemma igen....

Har varit hos Tessut och Johan och passat deras söta små flickor Emilia 7år och Elin 4år. Elin blev överlycklig, hon är helt frälst i mina hundar. Så det blev en del mys och bus!




Det snöa lite kan man säga. Det snöa tok-mycket! Har en inställning på kameran som är snöläge och en som är skymmningsläge men ingen inställning för skymmning i snöväder. Bilderna vart ju inte särskillt bra... :-(


Elin och Alva



Det bjöds på pusskalas!



Emila, Elin och Alva



Fruktansvärt bra vinkel måste jag säga!! Alva ser ju ut som värst gigantiska hunden i Elins knä.


När Johan kom hem drog vi iväg till Willys med mamma, Jesper och Fia. Var i djuraffären oxå och köpte kattmat. Passade på att köpa en ny leksak till lilla Allvis.

Nu är det dags för en snabbdusch sen ska jag avnjuta semlan som jag köpte förrut.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0