HEMMA EFTER SKOGSUTFLYKT I SNÖN.....

Är äntligen hemma igen. Känner mig riktigt sömning nu så jag tror att jag snart gör samma sak som Alva... Nämligen snarka i soffan.

Härligt har det varit. Alla hundarna fungerade bra tillsammans. bara Leah som tyckte det var lite läskigt med större hundar. Men min lilla skit tyckte det var lajbans. De sprang alla lösa på fältet och skuttade i snön medans vi 2-benta tänkte grilla.

Själva utflykten måste jag säga blev lyckad för det var trevligt och roligt men självaste grillningen blev ju mindre lyckad om man säger så. Vi fick ingen fjut på veden. Vi hade tändvätska, ved och pappaer men icke sa nicke. Det brann ibland men det slutade ganska snabbt igen och ingen glöd blev det heller. Vi grjea och dona lääääääänge..... Drack lite varm oboy i mellanåt. Men några grillade korvar blidde det inte. Efter nästan 2 timmar gav vi upp med kalla tår och gick hem till therese och stekte korvarna istället. Vi som även hade packat med annat gott som marshmellows och så hade vi tänkt göra hajk bananer. Men men vi är nöjda ändå för vi fick en trevlig stund tillsammans och hundarna fick träffas och springa av sig. Vi sa att vi gör ett nytt försök någon helg framöver.

Lilla Alvis dränkt med snö!



Nova i djupaste snön





Elsa






Mooahahahahahah!







Jasmina tyckte vi skulle hålla värmen med lite huvud, axlar knä och tå, knä och tå





  Racing i snön! Min lilla hund jagar jasminas stora hund! heheh



Nej nu är jag skittrött!!! Ska snabba på med att betala räkningarna sen ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dags för en sväng om i duschen.


Snöängelhälsningar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0