Beslutsångest grad 100!!!!!

Hjälp!!!
Shopingbegäret har åter igen intagit sin rätta possition i min lilla hjärna!!
Nu är shopingsuget stort, både efter kläder och hundprylar!!!
Sitter nu surfar på alla farliga shoppingsidor!

SÅ NU HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT DET ÄR NÅGON SOM LÄSER DENNA BLOGG SÅ JAG KAN FÅ NÅGRA SMAKRÅD!!!

Hitta en fin enkel klännnig som jag vill ha till sommarn men problemet är: Vilken färg!!?? Jag älskar den här klänningen för jag har nämligen en svart så det skulle va kul med en med nån härlig färg men som sagt vilken??? Hjälp mig!!!



VILKEN FÄRG ÄR SNYGGAST??




Påfågelblå??

eller


Kornblå???

Vore kul o höra vad ni tycker!
tack på förhand, hörrni
kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Pippiblå ;)

2010-01-26 @ 21:22:43
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Diana

Båda var fina men jag skulle nog ta kornblå Puss

2010-02-02 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0