TISDAG

Idag har jag ägnat mig åt mitt så kallade hemliga projekt en hel del. Det kommer att bli så bra så när det är klart!!! hehehe har iof inte nämt mitt hemliga projekt här på ett tag och då hållar jag ändå på med det minst en gång i veckan men och andra sidan varför ska jag nämna det här när jag ändå ska/måste hålla det hemligt ett bra tag till. Så nog pratat om det!!

Idag är det tisdag vilket betyder veckans hjödpunkt: Desperate housewives ikväll!!






Och nu är det dessutom hela 2 veckor sen det visades ett avsnittt. å det ska bli trevligt men mitt i alltihop har jag ju helt och hålllet glömt det så kallade tisdagsmyset!!! skandal! Kan ju inte direkt påstå att man har mycket till mys hemma tyvärr.... Hmm har man verkligen lust att bege sig ut tilll affären eller??? Och bero på det, vad fan ska man äta idag??? Det har jag inte heller tänkt på och inte har jag mycket spännande hemma. Nej fan det låter som att det dags för en stohandling och påfyllning i skafferi och kyl.... jaja vi får väl se vad vi gör.

Innan mitt efterlängtade DH ska jag nog passa på att unna mig lite home- spa- treatment!!!
Det skulle då sitta fint!!!

TooDiiLoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0