MEN OJ

Det var ju inte direkt menningen att vi skulle ligga och sova ända fram till 11 idag!!!! Hade ju som tidigrare nämt lite att stå i och göra i helgen men så tänkte jag oxå att jag har varit så ruggigt trött på mornarna så inte fan tänker jag ställa klockan, jag hinner nog det jag har tänkt ändå. Men så vaknade jag kl 6 och var kissnödig, gick upp på toa och sen gick jag och la mig igen. För jag var juinte riktigt vaken än så jag kan nog sova fram till 9 men så blev det 11!!!! och byrackan man har väcker mig inte heller. Hon låg till och med kvaer i sängen när jag var upp vid 6 och när jag slog uppp ögonen och såg att den var 11 då fick jag ju till och med väcka henne!!!! Och hon är unghund dessutom!!!!



Nåväl nu ska jag ta och kika på dagens avsnitt av julkalendern och äta lite "frukost" 

Hörs sen!

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0