JULEN!

Jag som verkligen absolut jättemycker älskar december, vintern och JULEN. Jag älskar verkligen julen och allt som hör den till.

Snötyngda landskap, snöflinger som faller, pepparkakor, glögg, mandlar & russin, choklad, julkalendrar, julfuilmer, julmusik, julkalendern på tvn, apelsiner med nejlikor, adventsljustakar, julgran, julbelysning, lussekatter, lucia, minusgrader, levandeljus, tomtar, nissar, renar, julskina, julklappar, julpynt, glitter och gröt- Plus alla andra hundra saker jag glömt som hör till julen! Ja jag älskar allt, till och med julstressen :)

Det jag vill komma fram till är att eftersom att jag älskar julen så borde ju jag av alla människor ha en betydligt mer juligare blogg så här års. Jag vet precis hur jag skulle vilja ha den men så tyvärr så är ju jag så jäkla dålig på det här med bloggdesign.... har typ nästan ingen anning alls hur man göra.

Undrar om det finns någon vänlig själ där ute som kan hjälpa mig????

Nån som kan hjälpa mig att göra min blogg julig och fin?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0