DAGEN FÖRE DOPPAREDAGEN!!!

Ja nu jädrar är det dagen med stora D:et!!! Helt sjukt! Det är alltså julafton imorn...... Tänka sig att man alltid blir lika förvånad att vi redan är där varje gång, varje år. Men det är en underbar tid och en anna sak.... Kan man tänka sig??? Att det blev en vit jul även i år. Två år i rad nu har det varit snö på julafton! underbart, kommer inte ens ihåg sist vi hade det. innan förra året alltså.





Men det finnns ju en viss nackdel med detta underbar vädar..... Att dedt blir dåligt väglag etc. Så vi kommer nog inte iväg till släktingarna i linköping på julafton. men vad gör väl det. Vi kan ju fira julafton själva och dessutom blir det julfirande även på juldagen och den ser jag mest fram emot! :)







Nu ska jag snabbt inta lite frukost! Bädda, packa de sista, byta om och greja lite. Pappa kommer sbnart och hämtar mig! Så nu måste jag kila1




GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0