AHA!! PLING!!!

Jag tänkte om med det där om receptet på en riktigt smarrig och god matpaj. Som dessutom gärna fick vara snabb och enkel att göra. Varför ska jag sitta och kolla efter på nätet? jag har ju toooookkkkk många kokböcker och receptböcker. Många till och med helt orörda!!! Så ja jag tänkte att jag tar och kollar i dom, nånting måste jag ju hitta.

Det gjorde jag! jag hitta ett recept som verkade väldigt gott och o lockande dessutom matchade ingredienserna lite med de andras :) Topppen tänkte jag och tog den!!!

Laxqiuche nånting sånt hette den. Det blir nog bra det. men det stod 4-6 portioner och vi är 7..... Undrar om det kommer att räcka?





TooDiiLoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0